Designer

Har precis gjort en design till Ofelia.  Blev den bra?
Gjort en design till Andréa Blev den bra?
Gjort en till Diana. Blev den bra?
 
 Gjorde en till Evelina. Inte inlagt men det får Emelie hjälpa henne med. Blev den bra?
En röd design till Lisa. Inte heller inlagd med det kommer. Trekanter men blev den bra?
 
 
Tror jag ska börja göra designer. Det är riktigt kul nu eftersom jag använder mig utav photoshop, 
Nu i början kommer göra gratis designer men sen får vi se. Eftersom jag lägger ner arbete på dem.
 
Så mejla mig om ni vill ha en design [email protected].
 
Jag gör designer med bildspel i, "nakna" som jag gjorde till ofelia, runda headrar, ja allt nästan. Ni får säga vad ni vill ha för något så fixar jag det om jag kan. Och mejla sälvklart bilderna som ni vill ha. Säger till hur långt tag det kommer ta. Bror på hur jag känner!

Kommentarer
Postat av: Lisa!

kan du byta den första bilde till nån annan? <3

2012-07-19 @ 09:48:07
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Jättefina designer :D!

sv: Det är sådär, är så förkyld :( men annars är det bra! Gjorde typ inget igår förutom att kurera mig och se film.
Vad hittar du på idag då?

2012-07-19 @ 15:02:57
URL: http://www.annatjernstroms.blogg.se
Postat av: EMMA

Vilka fina! :) Vilket photoshop använder du? :)

2012-07-19 @ 16:56:55
URL: http://emmali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0